josevictima

De 40 miljoen die veroordeelde oplichter Roel Baaima 290969 nog van de heer Teeven krijgt en “de hele familie doet mee”

Leave a comment

Hallo Roel Baaima aka Roel Keijzer 290969, daar ben ik weer. Je weet wel, die gedupeerde van jou die al 14 jaar op haar geld wacht.Weet je nog, jij in tranen bij de rechter vertellen dat je het allemaal ging terugbetalen. 28.000,= Euro krijg ik van jou, wat met de wettelijke rente ondertussen al wat meer zal zijn geworden. 

ROEL B. EN EEN LEVEN LANG OPLICHTEN | josevictima (wordpress.com)

Naast Baaima en Keijzer heb je nog een aantal andere achternamen die ik ook maar even meld om mensen te waarschuwen want ik hoorde dat je nog volop bezig bent met oplichten.

Oplichter Roel; nieuw uiterlijk, nieuwe naam, nieuwe slachtoffers | josevictima (wordpress.com)


Heb je het geld van de heer Teeven (Justitie) al terug Roel? ik vraag het maar, want ik heb nog deze brief (zie hieronder) die mij in het verleden is toegestuurd. Dan zou je in 1 klap al je schulden van +1 miljoen Euro in binnen- en buitenland kunnen afbetalen. Kunnen je slachtoffers ook weer door met hun leven en tot rust komen.

“Hij heeft nu een compaan die alles blijkbaar gelooft.hij heet E v S komt uit Rotterdam heeft al een hoop geïnvesteerd is nu vrouw en kinderen kwijt en een goede baan Roel is net een sekte daar kom je niet vanaf en de hele familie doe mee. Kopieer alle brieven van justitie teeven moet zo genaamd hem 40 miljoen betalen maar dat duurt al weer vijf jaar en me vriend maar geld geven hoe loopt nu op de afgrond.”

En dan brief nummer 2 van dezelfde persoon:

“Helaas wil mijn vriend niet luisteren en wordt boos als ik er iets over zegt misschien is hij wel een met hem. De laatste bericht kreeg ik een Zwitsers paspoort te zien met de foto van RB erop maar ja het was een papieren paspoort en die kan je makkelijk vervalsen als je RB heet. Daarnaast heeft hij zo genaamd een rekening geopend bij van Landschot Bankiers om daar meer dan 10.000.000.00 op te storten. RB geeft ook aan dat hij 10 dure auto,s heb staan in België ( Antwerpen ) waar weer beslag is opgelegd, in Curaçao is er volgens mijn vriend een huis, boot en auto gekocht. Maar dat RB wel een eerder gedaan zodat er weer kosten bij kwamen en de verkopende partij nog niet kon verkopen omdat het huis al verkocht was. Daarnaast heeft hij in 2014 een autobedrijf Dema in Gravendeel voor 5000 euro op gelicht hij zou toen een dak vervangen van het garage bedrijf tot op heden niet gebeurd.”

En laat het oplichten nu al die jaren zijn doorgegaan en je bent nog steeds bezig. 125.000 Euro,145.000 Euro, 80.000 Euro etc. Het zijn ook niet van die kleine bedragen.
Geen wonder dat je er 2 auto’s op na kunt houden die voor de deur van jullie sociale huurwoning staan en een dressuurpaard in de manege. Dressuur lessen, kleding, showcases, het kan niet op en dat allemaal zonder vast legaal inkomen. Hoe is het met Susanne? Nog steeds halve dagen werkzaam als verzorgster of is dat ook alweer gestopt? Moet wel een bijzonder goed salaris zijn (geweest).

Zoals je weet zijn er nog een aantal schuldeisers die beslag op haar in persoon hadden gelegd, maar door “gesjoemel” bij de gemeente Hoekschewaard en de leugens en valsheid in geschrifte in de echtscheidingspapieren van Susanne (ook tegenover de rechters) kon zij toch maar fijn van haar schuldeisers afkomen. Ik zal hier binnenkort nog uitgebreid op terugkomen.


Leest u trouwens even mee, beste gemeente Hoekschewaard “en de hele familie doet mee.”Dat is niet de eerste die dit vertelt en ook niet de laatste. Dat weet jij toch ook wel Roel. Ik heb neven van jou gesproken, je schoonvader, je schoonmoeder, andere gedupeerden en Susanne heeft natuurlijk zelf in een email ook al aangegeven dat zij al die jaren al op de hoogte was/is van jouw praktijken, Dat was niet zo’n hele handige email van Susanne, maar ondertussen lift ze lekker mee. Hoe is het met je vader? Ook zo’n fijn persoon. 

De rol van vader R B 220247 | josevictima (wordpress.com)

Zo Roel, dat was het voor nu. Ik zal mij binnenkort weer melden.

Leave a comment