josevictima

Deel 3: En dan sluiten we als gemeente Hoekschewaard stilzwijgend het dossier nadat we als gemeente de Privaat Rechterlijke zaak van schuldeiser verknald hebben

Leave a comment

Deel 1: Toezeggingen van de gemeente Hoekschewaard blijken gebakken lucht; Misdaad blijft lonen! | josevictima (wordpress.com)

Deel 2: Deel 2 Toezeggingen gemeente Hoekscshewaard gebakken lucht, nalaten en misleidingen. | josevictima (wordpress.com)

 Woensdag 12 April gesproken met mevrouw D H, secretaresse van de burgemeester gemeente Hoekschewaard. 
Mevrouw H wist mij te vertellen dat de gemeente het dossier Susanne K 2 jaar geleden al had gesloten, wat nieuw was voor mij. Ik had immers 22 September 2021 nog het volgende bericht ontvangen van de heer van Zutphen Nationale Ombudsman:

“Daarnaast heeft de gemeente twee jaar geleden aandacht gevraagd voor het
handelen van betrokkenen bij het Regionaal Informatie en Expertise
Centrum (RIEC). Het RIEC ondersteunt partners bij de aanpak van
georganiseerde criminaliteit. Het is nu aan het Openbaar Ministerie om de
(on-)mogelijkheden van een strafrechtelijk onderzoek te beoordelen. Zolang
dit proces loopt, doet de gemeente hier geen mededelingen over.” 

Ik heb nooit van de gemeente Hoekschewaard een schriftelijk bericht gekregen dat men het dossier gesloten had.

Uiteraard heb ik mevrouw H gevraagd wat de reden was dat het dossier Susanne K gesloten was. 

Mevrouw H gaf aan dat het hier een “Privaat Rechterlijke zaak” betrof. 

Inderdaad gemeente Hoekschewaard; het was een privaat rechterlijke zaak tussen mij en Susanne K waar ik heel veel geld in gestoken heb en die privaat rechterlijk zaak is door jullie bemoeienis, fouten, onkunde en weet ik nog wat voor gerotzooi en spelletjes totaal verknald!

Beslag leggen en deurwaarders inschakelen is nu eenmaal niet gratis in Nederland en toen jullie als gemeente zich met deze zaak gingen bemoeien hebben jullie de boel voor de schuldeisers verknald door een fraudeur met schulden uit misdaad de WSNP in te helpen en daarna jullie fouten niet te herstellen, maar in plaats daarvan de fraudeur te faciliteren. Dat besluit en die fouten hebben heel veel ellende voortgebracht gemeente Hoekschewaard en jullie zijn daar keihard verantwoordelijk voor.

Ik wil alsnog de brief ontvangen met het bericht dat de gemeente Hoekschewaard het dossier Susanne K gesloten heeft en de reden waarom.

Daarnaast wil ik openheid van en inzage in het dossier. Er klopt helemaal niets van. Er zijn talloze fouten gemaakt gedurende de WSNP aanvraag en jaren en jaren ben ik aan het lijntje gehouden met allerlei toezeggingen die nooit nagekomen werden.

Dus brief, reden en openheid/inzage dossier!

Leave a comment