josevictima

Roel heel druk met administratie voor de KvK?

Leave a comment

Met verwijzing naar de bedrijven genoemd in de link Roel B en non-stop oplichten. Weer nieuwe gedupeerde |josevictima (wordpress.com) een update over het genoemde bedrijf. RB Bouw & Consultancy is opgeheven en Roel Baaima is failliet verklaard Details insolventie – Centraal   Insolventieregister (rechtspraak.nl)

Beste lezers, er stond hier meer tekst, maar zoals dat gaat schakelde de persoon (X) die mede genoemd was in deze blog (dus niet Roel B, waardoor ik die informatie laat staan) een advocaat in die mij vervolgens 2 blaf brieven schreef met de nodige druk en dreigementen van rechtzaken en gigantische schadevergoedingen. Uiteraard met het doel dat de schrik je om je hart slaat en je onmiddellijk in je schulp kruipt.

Na overleg is mij het volgende geadviseerd. Voor nu haal ik de informatie weg. Autoriteiten in Nederland
hebben mijn informatie doorgekregen.

Blijf oppassen als u zaken doet met Roel B.

De schuldenlast van Roel is, voor zover mij bekend +2 miljoen Euro. Een lang spoor van ellende. Roel B vervalst alles wat los en vast zit. Maakt niet uit wat voor documenten hij nodig heeft.
Toont alles via zijn laptop. Werkt met anderen samen die of misbruikt worden en uiteindelijk ook slachtoffer zijn, of in het complot zitten. Geef Roel nooit cash aanbetalingen, u bent het
gegarandeerd kwijt. Kijk facturen en bankoverschrijvingen heel goed na, controleer de opgegeven adressen. Roel is
dol op bedrijfverzamelgebouwen.

Rechtzaken, failliessementen, cel-en taakstraffen, het maakt allemaal niets uit. Non-stop oplichting geholpen door zijn faciliteerders.

Wordt vervolgd.

Leave a comment