josevictima

Roel Baaima weer in het land?

Leave a comment

Roel Baaima, (290969)

Dit wordt dan mijn derde “brief” aan jou.

Tot mijn grote verassing kreeg ik vorige week ineens een brief van het CJIB, met daarin een vermelding betreffende een met jou getroffen betalingsregeling mb.t. jouw strafrechterlijke vonnissen.

Jij had “bewijzen” (?) overlegd van je financiele positie en het CJIB vond dat kennelijk overtuigend genoeg om een aantal slachtoffers een 2 jaar durende betalingsregeling met jou aan te bieden.

Roel, jij gaat dus nu 2 jaar lang een aantal slachtoffers, die (ook) een strafrechterlijk vonnis op jou hebben, genoegdoening geven.

Hoe is dat mogelijk? Welke bewijzen heb jij overlegd? Jij was toch vanaf april 2008 spookburger? Ben je nu ineens weer traceerbaar en heb je inkomsten?

Iedere baan die jij hebt gehad heb je, volgens mijn inlichtingen, moeten verlaten wegens diefstal en/of fraude. Je knoeide toch ook met uurstaten?

Ik kan mij nauwelijks voorstellen dat jij weer een baan hebt.

Hoe doe je dat met je loon, of gaat dat weer via je vader en je ex-vrouw S.K.? Jij had namelijk helemaal geen bankrekening en volgens mij sta je op een zwarte lijst. 20.000Euro schuld  bij ABN/AMRO toch?

Moet je die niet afbetalen?

O ja, en hoe zit het met je 1000,= Euro/maand aan  kinderalimentatie?

Ik heb je echtscheidingspapieren in handen en het heeft mij altijd al verwonderd dat jij en je ex-vrouw die regeling getroffen hadden in de zomer van 2009. Je had geen inkomsten en was nergens geregistreerd in Nederland.

Jij zat toen namelijk in voorarrest, want je was net daarvoor opgepakt op een vakantiepark in Simonshaven, waar je vader en jijzelf nog samen goederen weggehaald hebben uit de vakantiewoning die je ook gehuurd had en nooit betaald.

Ik heb nb nog een vordering op je ex-vrouw ook van 20.000,= Euro, maar zij zit prinsheerlijk in de schuldsanering.

Een “aparte” bewindvoerder heeft ze, ik kan niet anders zeggen. Ik werd behandeld alsof ik de crimineel was i.p.v. jullie.

http://www.bndestem.nl/algemeen/binnenland/oplichter-roel-loopt-tegen-de-lamp-1.527619

Allemaal heel vreemd, want jouw vader loopt altijd tegen slachtoffers te beweren dat jij al jaren dood bent voor de familie. Ik heb dat hierboven in brief 1 al beschreven.

Je begrijpt Roel, dat mijn nieuwsgierigheid de boventoon ging voeren en ik heb mijn netwerk maar eens ingeschakeld om uit te zoeken hoe jij ineens een maandelijkse aflossing kan doen, naast je alimentatieverplichting van 1000,= Euro per maand, en hoe je financiele positie er nu uit ziet.

Wel, dat was een verassing, want het blijkt dus dat je vader garant staat voor dat bedrag. Je vader, die jou al jaren met dure advocaten uit de gevangenis houdt, die gedupeerden die te lastig worden advocaten op de nek stuurt en hoegenaamd nooit wat weet, maar wel door veel gedupeerden genoemd wordt.

Jouw vader onderhoudt je toch gewoon? Wellicht ook andere familie-leden denk ik?

Anyway, nu jouw vader ineens jouw zaakjes weer gaat opknappen (faciliteren), lijkt het mij niet meer dan redelijk dat jouw vader ook mijn Civiele vonnis op jou, van zo’n 35.000,= Euro, gaat  vergoeden.

Laten we wel wezen, jouw vader heeft jou het geld verstrekt (8200,= Euro) om via verhuurmakelaar Direct Wonen mijn woning te huren.

Dat is gegaan via 2 bankrekeningnummers die aan jouw vader toebehoorden, plus heeft jouw vader later zelf verteld, dat “hij zijn hand weer over zijn hart had gestreken, want je bleef toch zijn kind.”

Dat “strijken” van jouw vader heeft mij heel veel financiele en ook emotionele schade bezorgd. Jouw aktiviteiten in mijn woning waren namelijk ook niet zo fraai!

Ik wil je tevens vragen om mijn prive-gegevens NIET meer te gebruiken. ik word er doodziek van dat jij zelfs na 6 jaar nog mijn gegevens gebruikt voor jouw niet zulke frisse zaakjes en ik kan dealen met de gevolgen van leveranciers en deurwaarders.

Jij hebt nooit enig respect getoond voor privacy van wie dan ook. Vandaar dat ik er ook totaal geen moeite mee heb om jou deze “brieven” te sturen.

Ik heb 5 jaar lang getracht om via de Wet mijn schade vergoed te krijgen, maar het Openbaar Ministerie heeft geen tijd en het lijkt erop dat verhuurmakelaars straffeloos mogen liegen, zodat oplichters/criminelen zoals jij, woningen kunnen huren en andermans leven kunnen verwoesten.

Je vader kan natuurlijk weer een batterij advocaten uit de kast trekken, maar ik heb hier in de US ook mijn maatregelen genomen.

Dit wil niet zeggen dat jullie advocaten hier niet van harte welkom zijn, maar ik waarschuw je maar vast dat rechters in de US niet zo gecharmeerd zijn van oplichters en faciliteerders.

Als jouw vader je echt wilt helpen of had willen helpen had hij je jaren geleden al moeten laten behandelen. Je bent gewoon een pathologische leugenaar en jij gaat echt nooit zomaar stoppen.

Ik zal deze brief verspreiden, daar ik geen andere mogelijkheid zie om contact te leggen.

Je vader kan mij bereiken via deze website of via TROS RADAR FORUM  https://forum.www.radartv.nl/viewtopic.php?f=18&t=120838&p=2079264#p2079264 

Roel, ik ben helemaal klaar met jou en je vader en al die anderen die zo fijntjes de oplichtingspraktijken laten gebeuren!

Leave a comment