josevictima

De aangiftes tegen Gemeente Hoekschewaard, Susanne Keijzer, Mr. Wilmar Groenendijk en de heer R T

Leave a comment

Beste Lezers,

Afgelopen dinsdag 11 Juni zijn bij de Rechtbank Den Haag de verzetzaken behandeld in de rechtzaak tegen de Nationale Ombudsman o.l.v. Stichting De Verbeelding @vrbldng. Onze Rechtstaat; 11 juni staan we weer voor een overbelaste Rechtbank om te zorgen dat de Nationale Ombudsman haar werk gaat doen. | josevictima (wordpress.com)

De uitspraak wordt verwacht 9 Juli of zo mogelijk eerder.


Vrijdag 10 Mei j.l heb ik 4 aangiftes gedaan bij politie eenheid Den Haag;

1) tegen Susanne Keijzer (131069) terzake van oplichting, valsheid in geschrifte, witwassen van op criminele wijze verkregen schulden en faciliteren van partner, notoire oplichter Roel (Roelof) Baaima (290969). Ik maak melding van de geboortedata, daar er meerdere personen zijn met dezelfde naam.

2) tegen de gemeente Hoekschewaard terzake het faciliteren van criminele feiten/gelegenheid geven tot het plegen van criminele feiten aan/door Susanne Keijzer 131069 en  terzake het overtreden van de Archiefwet, te weten het voortijdig vernietigen van stukken gedurende onderzoeken door het RIEC Rotterdam. (casus SAMOEM)

3) tegen mr. Wilmar Groenendijk F&G advocaten Zwijndrecht terzake zijn “hulp” gedurende de WSNP periode van Susanne Keijzer waardoor zij in de WSNP kon blijven, het onvoldoende toetsen van het bestaan van de “werkgever” van Susanne Keijzer gedurende haar WSNP periode en het negeren van de door schuldeisers aangeleverde bewijsstukken dat Susanne Keijzer o.a. fraude pleegde.


4) tegen de heer R T werkzaam bij gemeente Tilburg terzake het het trachten mij te intimideren. Ik was totaal onbekend met de heer R T en dit gedrag wordt aangemerkt als normoverschrijdend gedrag/integriteitsschending. Ordemaatregelen en straffen | Personele informatie Rijk | O&P Rijk P-Direkt


De 3 eerste aangiftes zijn naar politie-eenheid Rotterdam gestuurd en de ink van mijn handtekeningen onder de Procesverbalen was nog niet droog, of ik kreeg al bericht dat de “onderzoeken gesloten waren”.

Het wachten is nu op de verklaring van het Openbaar Ministerie waarom de onderzoeken per direct zijn gestopt.
Interessant is wel om erachter te komen dat de huidige waarnemend burgemeester van de Hoekschewaard, de heer Erik van Heijningen, werkzaam is geweest als Officier van Justitie in Rotterdam 

Van Heijningen heeft rechten gestudeerd aan de Universiteit Leiden en was werkzaam als strafjurist bij de Raad van State. Na een RAIO-opleiding (Rechterlijk ambtenaar in opleiding) was hij werkzaam als officier van Justitie in Rotterdam.”

Erik van Heijningen (politicus) – Wikipedia
Hadden de aangiftes tegen de gemeente Hoekschewaard, Susanne Keijzer en Wilmar Groenendijk wel afgehandeld mogen worden in district Rotterdam of kan er (een schijn van) belangenverstrengeling spelen?

De aangifte tegen de heer R T werd naar politie-eenheid Zeeland Zuidwest Brabant gestuurd en die kwamen ook al heel snel terug met “onderzoek gesloten wegens capaciteitsproblemen”.


M.b.t. de heer R T het volgende: de heer R T is pas sinds 2 jaar werkzaam bij de gemeente Tilburg en was daarvoor hoofdagent bij de politie Rotterdam. Mevrouw A R, die mijn contactpersoon was bij de gemeente Hoekschewaard gedurende de onderzoeken naar de WSNP zaak met Susanne Keijzer werkt tegenwoordig ook bij gemeente Tilburg. Al deze gegevens staan op LinkedIn en zijn daar door genoemde personen zelf opgezet en dus zichtbaar voor iedereen.

Daar ik nu al jaren een verklaring vraag aan eenieder bij deze zaak betrokken waarom in de WSNP zaak van Susanne Keijzer misdaad kennelijk loont en nog nimmer van ook maar iemand een antwoord heb gekregen, zocht ik contact met mevrouw A R met verzoeken om verklaringen van de laatste ontwikkelingen waaronder de overtreding van de Archiefwet. In plaats dat mevrouw A R reageerde, kreeg ik dus een email van de heer R T met beschuldigingen van smaad en laster.

Ik ken de heer R T helemaal niet en heb beklag ingediend bij de burgemeester van Tilburg, de heer Theo Weterings. Die zat daar kennelijk ook niet op te wachten en begon te dreigen met juridische stappen tegen mij. De heer Weterings weigerde om ook maar enig onderzoek te verrichten naar dit normoverschrijdende gedrag van zijn ambtenaar. Het was mij ondertussen wel duidelijk geworden dat ik niet de enige persoon ben die geintimideerd werd door de heer R T. Deze persoon blijkt dat dus wel meer gedaan  te hebben. Voor verdere informatie hierover verwijs ik u naar 

Stichting Sadakha Tilburg (@SSadakhaTilburg) / X

De status is nu als volgt;
Het resultatendossier van het RIEC Rotterdam nav de onderzoeken krijg ik niet in te zien

Aangiftes van diverse partijen bij het OM worden per direct stopgezet

Aanvragen vanaf mijn kant voor gesprekken met burgemeesters Hoekschewaard, gemeenteraad Hoekschewaard, Nationale Ombudsman en de heer Jaap Smit CdK ZuidHolland zijn vanaf het begin genegeerd muv een gesprek met burgemeester Hoekschewaard mevrouw Jon Hermans in December 2018, hoewel zij op het punt van vertrek stond.

Nooit ook maar enige verklaring mogen ontvangen waarom de WSNP/schone lei van Susanne Keijzer kennelijk volkomen “legaal” is en ik het al jaren helemaal verkeerd heb en mijn bewijzen niet correct zijn.

Weet u hoe dit overkomt; als iets wat in de doofpot moet blijven en ondertussen zijn schuldeisers met beslagen nog een keer opgelicht en zijn er na ons nog vele gedupeerden bijgekomen.  

Word vervolgd!

Leave a comment